onsdag 17. august 2011

Blir du lurt nå?

I natt satt jeg oppe for lenge.. Som vanlig, ikke noe nytt med det.
Men jeg tenkte jeg sulle prøve meg på noe nytt, det var å lage et 3D bilde.
Jeg brukte faktisk ganske lang tid på det, jeg har jo aldri gjort det før. Og selvfølgelig så hjalp jo ikke dette på å legge seg tilliger. Rart det der at jeg alltid skal finne på så mye å gjøre på nettene.
Jeg er å blir et nattdyr, tydeligvis

Først laget jeg et enkelt bilde, jeg måtte jo ha med to av mine favoritt ting, rødt hår og vinger.


Da jeg var ferdig med det, snudde jeg litt på fargene og jobbet litt videre med det det.
Jeg ble faktisk ganske svimmel og trøtt i øynene av å jobbe med det bilde.
Uansett, slik ble det:

Her er et annet, men jeg la ikke like mye arbeid i som det første.
Det var egentlig ganske morsomt å lage disse, men jeg tror ikke jeg kommer til å site oppe så veldig mange netter pga dette, det er andre ting jeg heller vil bruke nattiden min på :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.