fredag 26. april 2013

Tenk å bli så glad pga en parfyme!

Dette er ikke et innlegg hvor jeg skal fortelle at jeg fikk den perfekte parfymen av min fantastiske utkårede, parfymen om jeg hadde ønsket meg sååå lenge.... (!)
Heller skal jeg ikke legge ut om hvilken parfyme jeg bruker, eller hvilken parfyme jeg har på meg idag eller noe lignende i nærheten av det.
Nei jeg skal faktisk fortelle hvorfor jeg ble i godt humør av en parfyme i dag, en hendelse, noe jeg syns er langt mer spennende enn å høre om hvilke parfyme noen bruker... Og så var det nok pjatt ja.

Det hele begynte da jeg åpnet skapet på badet i dag, og jeg hørte noen plystre på meg som om jeg var den  hotte, sexy berta. 
Jeg lurte et sekund på hvem det kunne være, men fant fort ut at lyden kom fra skapet.
"Aha!" tenkte jeg og lo litt godt for meg selv, parfymen.




For noen år siden var jeg ute å reiste, jeg syns å huske det var på en flytur til Kjøbehanvn. Men så ikke poenget.
Jeg kjøpte ihvertfall denne parfymen.
Den lukter helt greit, en ungjente parfyme, men den lukte godt, søtt men friskt,fruktig og blomstrete, med hint av tre.
Men det var ikke lukten i seg selv jeg falt for, det var nemlig esken, for av en eller annen grunn åpnet jeg esken, og der var den, plystringen.
Jeg lo litt for meg selv den gang også.
Og uten tvil i mitt sinn, betalte jeg den lille summen for parfymen.
 Siden jeg syns det er like festlig hver gang parfymen plystrer, var det vel verdt det?
Jeg syns ihvertfall det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.