onsdag 3. april 2013

Fine hjertene og fine veggene


I dag har jeg kjøpt meg noe ny pynt til stuen. 
Syns de var ganske søte... 
SÅ har jeg vært å sett på tapet.
Det var virkelig helt pyton, ikke fordi jeg ikke fant noe, men hvordan kan en vite HVA en ska ha når det er 1 mill tapeter å se på??
Jeg var veldig sikker på hva jeg skulle ha fra før, men så ble fargen jeg malte på veggen litt anderledes enn jeg hadde ventet. 
Ny tapetjakt.

Men er helt veldig sikker rimelig skråsikke på at det blir flott når jeg er ferdig.
Planen er at det skal være koselig, men ikke for søttog romantisk, akkurat no
Var pokker meg sålei av den hvite, sterile stua nå!






Har ikke så mange vegger igjen å male nå. 
Fargen ble mer blå enn jeg ventet, men jeg syns det var veldig fint, etter en del grubling så fant jeg ut at er mer enn godt fornlyd med fargen :D

 SYns det er kjempekoselig i stua når det mørkt.
Tapeten jeg likte best. Og selvfølgelig er den ikke veldig lik på bilde og i butikken. Tror den blir bra.. Hvis det blir den. I dag er det den ihvertfall, kanskje en annen imorgen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.