onsdag 6. mars 2013

So far...



Tenkte jeg måtte ta en liten oppdatering på, du vett, livet so far i 2013...
Jeg har jo ikke vært så mye inne her i det siste. Ikke fordi jeg trapper ned bloggingen, eller enda verre..Slutter! :O
Jeg har egentlig bare vært sliten, og har knapt åpnet laptoppen den siste måneden.
Jeg har vært litt sliten, men egentlig så er det mest det at jeg har vært litt mettet av data og internett (HVEM skulle trodd?!).
Men slik har det vært.
Jeg har en god del bloginnlegg klart i hode, men jeg skal ikke komme med dem alle på en dag, det er jo bare forvirrende, så jeg begynner med dette.

Først, som dere ka se, så har jeg klippet meg.
Pannelugg. Ikke noe jeg ønsket i ugangspunktet, men jeg så meg nødt av den enkle grunn at det var letteste løsningpå "hårprolemet".
Jeg har mistset såass mye hår etter fødsel, at det ikke lot seg skjule når jeg hadde hår vekk fra ansiktet.
Og side jeg går med håret OFTE oppsatt for tiden pga av jobb, så måtte jeg gjøre noe.
Pannelugg var svaret, det eller klippe det kort.
Jeg begynte med pannelugg, så tar jeg neste skritt senere, om det blir nødvendig.

Og ja, som jeg nevnte så har jeg begynt i jobb.
Det har gått rimelig smertefritt at pappaen har overtatt permisjonsrollen og jeg arbeidsrollen.
Nå har jeg nesten jobbet en helt måned som sykepleier, og stortrives med det.
Jeg har for tiden en 50% nattstilling på en ortopedisk avdeling.
Natten er min tid, så det er helt perfekt, for øyeblikket ihvertfall.
Jeg var litt spent på hvordan det skulle gå å begynne å jobbe for aller første gang som sykepleier etter å ha hatt permisjon rett etter endt utdanning, spent, ikke engstelig.
Men jøss, det har overhode ikke vært noe problem, det er nesten som om jeg føler tiden har stått stille siden den hektiske avslutningen på sykepleierstudiet.
Men, tiden har ikke stått stille, overhodet ikke.
Det er min 9mndr gamle sønn bevis på :)

Bortsett fra dette,er det jo mer, heh.
Men, selv om jeg deler mye, kan jeg bare dele det som er mitt å dele.
Real life, gotta take tha dood with tha bad...
Eller var det omvendt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.