mandag 10. desember 2012

Julebord 8.11.2012

 Lørdag 9 desember hadde vi julebord hjemme hos oss.
Vi var 8 stykker, akkurat passe.
Vi spiste pinnekjøtt og riskrem med bringebærsaus MED mandel i,og premie så klart.
Siden ikke alle er så begeistret for marsipan som meg, så var premien en nisselue med elghorn, festlig det.
Jo.. Så hadde jeg to mandler i da, og en andreplasspremie også, som var en glassengel.

Det var en veldig koselig kveld.
Jeg hadde meg litt julerødvin og baileys, og jammen dro jeg fram jordbær/vodkaslushen jeg hadde i frysen fra bursdagsfeiringen min i mars. Og jammen kjn\ente jeg at den var sterk, så nå forstår jeg hva de snakket om i mars. Jeg smakte den ikke siden jeg tross alt var gravid.
 Her er Evy ganske fornøyd med pappakoppen.. Men det erikke Dagfinn helt fornøyd med, det erjo HANS kopp..Tross alt :P
 Her sitter jeg og har meg en baileyskaffi i mammakoppen, faktisk.
 Min bror Endre. Legg merke til pepperkakemannen i hjørne (Soooon, I will get you!)
 Endre, Jonny, Mariann og Miriam.
 Her er slushen, naaam Vodka med litt jordbærsmak.

Så det var julebord for 2012, da er det bare til å planlegge julebord for neste år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.