mandag 23. januar 2012

En sånn en dag....


Hva kalles det på fint?
..Stå opp på feil fot?
Noe må det være, denne dagen har bare vært helt pyton, mye pga en ektremt dårlig start, som ga dårlig humør, som igjen førte til en dårlig dag.
En sånn en dag...
Det hender.

La meg ta det fra begynnelsen.
Jeg fikk ikke sove i natt.
I tillegg stod jeg opp altfor tidlig... Noe som førte til at jeg ble så dårlig at jeg hang over do å kastet opp i en halvtime (får jeg for lite søvn og står opp for tidlig er ikke kroppen helt enig om dagen).
Så var det bossdunken som aldri ble tømt idag, fordi bossbilen kom for tidlig til at vi fikk satt den ut. Vi er ikke helt inni rutinene enda, og tenkt at tidlig morgen, det var ok. Så nå er den helt full og to uker til neste tømming. Men vi finner en løsning på det, men det var ikke kjekt i morges.
Så klarer jeg å falle på isen på vei ut døren... Og siden jeg er gravid og bekkenet mitt ikke er helt i laget for tiden, så merktes dette veldig godt i bekkenet, for ikke å nevne bakhodet.
Og selv om vi kjørte hjemmefra tidligere enn vanlig i morges, ble vi ståendes i kø dobbelt så lenge som vanlig.
Da jeg skjønte at dette kom til å ta mye lenger tid enn jeg hadde lagt med i planleggningen, så var vel det lureste å ringe og fortelle mine medstudenter at jeg ble sein til avtalen vår... Men jeg hadde glemt mobilen.
Det var en slik dag.

Alle kan ha sånne dager.
Jeg hadde helt klart min i dag.
Stikkord: GRINETE!
MEN, i morgen skal jeg stå opp på rett fot.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.