fredag 29. juli 2011

Uff, en utrolig dårlig dag...

I dag skulle jeg hatt siste arbeidsdag på fødeavdelingen, men slik ble det ikke. Hater å ikke få avslutte noe skikkelig.
Jeg skulle også gitt blod i dag, Norge trenger blod, spesielt etterlyser de 0rhs- som jeg har, universalgiverblod.
Men nå ble det ikke sånn, nå må jeg vente i tre hele uker.
Nei, dette er en dårlig dag.
Jeg har sovet i 17 timer, men kunne ha sovet mer.
40 viste temperaturmåleren i natt, jeg hater å ha feber. Jeg pleier sjelden å ha feber, men i natt var jeg helt utslått.
Hele kroppen verket, men ikke helt helt som ved influlensa, men rimelig likt, hele kropenn verket, og verker fortsatt, hodet tåler ingen raske bevegelser, da sprenger det som jeg aldri har kjent før.
Jepp, jeg er virkelig syk.

Jeg var hos legen idag, lymfebetennelse sa hun, kan ofte bli forvekslet med blodforgiftning.
Jeg begynte å kjenne symptomer i går etter lunsj, så dette har gått veldig fort. CRPen var 70, den ligger jo en dag etter, så den egentlige CRPen for idag er nok mye høyere.

Ibux og paracett har liten effekt, både på smertene og feberen, det har senket feberen fra 40 til 39, det er jo bedre da.
Men feber er noe dritt.

Samboeren min er gått på jobb, så jeg er alene hjemme med en energirik 3 åring, ingen god kombinasjon.
NEi, festen som er planlagt imorgen blir det nok ikke mye av...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.