lørdag 16. juli 2011

Hiihi, se hva jeg har fått!

Er det ikke flott??
Tonje (søs) har kommet hjem fra Thailand i dag og hun hadde med seg dette til meg.
Jeg syns det var veldig fint, og det lignet jo nesten på en prikk på bildet.
Hun var veldig stolt selv, og det skjønner jeg godt, det var jammen meg en god ide!
Det mangler liksom skriften på bildet, men jeg kan ikke ha det hengende i stuen syns jeg. Nei dette var perfekt.
Jeg liker det mer og mer :)
Nå lukter det godt av oljemaling i stuen, I like it!

Dette blir bra å henge opp i det nye huset,hvis vi en gang finner et hus da, forhåpentligvis i nærmeste framtid.

Og ja,det var veeeeldig fint å få Tonje hjem, nå er nesten alt som det skal være :))

2 kommentarer:

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.