tirsdag 12. juli 2011

Ting som skjer

Tenkte jeg skulle dele litt av al som skjer i hodet mitt disse dager.
Vi har tenkt å selge leiligheten å kjøpe oss en større bolig.
Forhåpentligvis et hus, eller i det minste et rekkehus.
Med denne beslutningen kom mange tanker, det er jo en stor omveltning, og mye må ordnes og ting må planlegges.
Det er feks en del ting som må ordnes på i leiligheten, jeg legger den ikke ut for salg slik den er i dag, med hull i veggen etter minsten, en frynsete benkeplate på kjekken, lamper som ikke virker for det elektriske i huset er helt på tur, eller en vannkran som ikke virker, den gir bare kaldt vann.
Et sinnsykt stygt blått soverom og en terrasse som virkelig treger en vask...

Det er litt å gjøre, og det passer meg ikke.
Jeg er sliten for tiden, og jeg bekymrer meg, for økonomi og fremtid, da virker det så tungt å gå igang med slike prosjekter.
Spesielt siden det ikke er så lenge til det skal stå ferdig.
Jeg har ikke overskudd, og jeg føler ingen kan hjelpe, dette er noe jeg må gjøre selv, jeg og misteren jeg bor med.

Det blir i det minste deilig å fåen større plass å bo, DET gleder jeg meg til.
Men,jeg gruer meg også kitt, for jeg er så dårlig på forandring.
Godt som vondt,rar jeg ja.

1 kommentar:

  1. Flytting er spennende, men mye jobbing også. Heldigvis er jeg ferdig med flytting for en stund håper jeg. Oppussing derimot har vi mye igjen av.

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.