onsdag 20. juli 2011

Barnimagen.com

De fleste som er gravid her til lands vet vel om den siden.
Den ultimat tidsfordrivsiden når du er ventende.

Nei,jeg er ikke gravid, for å avkrefte det med det samme.

Jeg husker barnimagen.com fra da jeg gikk gravid med yngstemann for 3 år siden.
Som mange andre ble jeg totalt avhengig av den siden, spesielt forumene.
Det var så utrolig morsomt å lese om andre som var gravide, hva de følte, hva de tenkte, sammenligne smerter, komme tanker og ideer, dele tanker om navn til baby og le litt av noen navnevalg som var helt inn i skogen (etter min mening) men Tobulian, sriøst? Noen skal være for spesielle...

Det er ingen tvil om at mange benytter dette, du får et samhold med andre gravide som jeg bare kunne drømme om da jeg gikk gravid med han første for 14-15 år siden. Du kunne treffe andre i ditt område som var like langt på vei som deg.
Jeg syns det var fantastisk.

Men noen ganger, ganske ofte egentlig, så lurte jeg på hvor smart det egentlig var å samle så mange superhormonelle kvinner på et sted.
Kvinner kan være kjærlige og moderlige, men av og til flyr det en bitch i de fleste kvinner.
Her kom det av og til kraftig til syne, og det var da jeg lurte,det var da jeg slo av pcen stille og rolig og lurte på om andre var riktige i hode, eller om jeg bare hadde misforstått verden.
Jeg snakker om bedrevitende kjerringer som vi kan treffe over alt, slike vi mest sannsynlig kan være selv innimellom, med måte.
Når hormonene fikk fly fritt og noen ikke levde opp til ens forventning av en gravid kvinne, ja da var det bare å skygge unna før du gjerne ble dratt med i dragsuget av ukvemsord.

Nei, æsj, jeg så det ofte der inne, en hårfin balanse når noen skrev noe litt sært, eller feil (tydelig ifølge majoriteten der inne), du merket det så lett på svar som kom, ført forsiktig, så veltet hele forsiktigheten gjerne ved at ei (!) kalte vedkommende ei drittkjerring, og det endte med at personen ble truet med barnevernet for uskikket som foreldre... Gjerne for å ha smakt på salami i svangerskapet. Nei, en kan bli varn rundt ørene for mindre.
Og i grunn så er jo dette fille ting som hormonelle bedrevitende kvinner blåser seg opp for.
Nettikette sier jeg bare.
Sunn fornuft og folkeskikk.

Nei, barnimagen.com har ikke forandret seg stort på de årene jeg har vært borte.
Jeg har vært innom litt den siste uken, sært iom at jeg IKKE er gravid, men jeg er en nettsmyger... Jeg kikker på det meste på nettet, nysgjerrig nettsmyger, det er meg!
Og ja, jeg skulle gjerne vært gravid, absolutt, jeg svaner det så innmari, kanskje derfor også jeg smyger innom?
Joda, godt mulig.
Selv om jeg ikke hører hjemme der, så er det litt kos allikevel.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.