torsdag 6. februar 2014

"Hverdagsglimt"


Jeg har som nevnt tidligere, 4 blogger.
Tidligere har jeg skrevet om "Mat for små mager", om handler om hjemmelaget mat for små og litt større små, den kan du finne HER.

"Hvaerdagsglimt" er en annen blogg jeg har hatt en stund nå.
Det er en enkel blogg, her finner du ingen reklame, ingen innlegg om alvorlige temaer, ingenting om fjas eller glam, ingen lange oppskrifter, ingen lange utbroderinger om familie eller baby, eller graviditet.
Det er enkelt og greit en blogg om glimt fra en hverdag.
Noe eller noen som deler øyeblikket med dem.
Det kan være noe stort som skjer, alt ettersom hva dagen byr på.
har hendt den dagen, eller det kan være noe lite.
Et bilde og litt tekst hver dag.

Selv liker jeg veldig godt akkurat den bloggen, den er enkel, enkel å lese og enkel å drive.
Ikke så tung som denne, den krever ikke så mye, hverken av tid, eller dypdykk i seg selv, og krever ikke de store utleveringer.
Jeg syns jo selv den er direkte koselig.

Du kan finne den HER, hvis du er interessert.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.