mandag 26. mars 2012

Mest populære innleggene i Mars

Jeg syns alltid det er spennende å se hva som er de mest populære innleggene på bloggen min hver måned, det varier veldig.
Mange lesere kommer jo fra google, men det er også noen som går inn på innleggende via linker på bloggen.

Det er alltid stor variasjon hva folk søker på, og det er lett blanding av søtt, salt og syrlig nesten.
I mars så var det disse innleggene som flest fant:

Geleshots- Dette innlegget klaterer jevnt og trutt mot toppe merker jeg meg. Det er mange som lurer på hvordan en lager geleshots...Godt å se at det ikke bare er jeg som digger geleshots!:D


Tungepiersing- Dette innlegget er egentlig min erfaring med tungepiercing. Innlegget i seg selv er ikke veldig positivt til hele piercingen. Det er egentlig ikke negativt heller, men mer min erfaring med det, og komplikajsoner jeg fikk, og litt opplysninger om komplikasjoner generelt.


Tattoo- Et lite innlegg som vist nok ofte kommer opp når noen søker tattoo.. Bare et innlegg om hvilken tatoering jeg ville hatt om jeg noensinne skulle tatt en til (noe jeg tviler sterkt på). Men vi får se, aldri si aldri.

Å bli innlagt på psykiatrisk- Av alle 5 innleggene her, så er dette det jeg liker best, men det var også det vanskeligste å skrive.
Det handler om min erfaring om det å bli lagt inn på psykiatrisk avdeling. Hvor tungt og vanskelig det var, alle fordommene mine, om vendepunktet og nytten av det senere.... Det er et dønn ærlig innlegg fra virkeligheten.


Hjemmelaget tomatsuppe- Det er mange suppeelskere som popper innpå siden min. Koselig det. Denne suppen er fantastisk god og enkel også. Så enkel og så god at posesuppe aldri kommer i hus mer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.