onsdag 26. mars 2014

Tur til Amsterdam i boks!

Jepp! I juni reiser Evy og jeg til Amsterdam..Igjen.
Du kan trygt si at vi gleder oss som små barn til julaften.
Vi har ikke været der siden mars 2012, da jeg var gravid med Marco.
Så det blir skikkelig herlig å reise tilbake nå.
Vi er et sånt fint reise-team også, vi har vært der mange ganger før, men nå var det som sagt en stund siden.
Jeg har aldri vært i Amsterdam i juni tidligere, jeg håper det blir fint vær.

Selv om det er sommer er det jo ikke gitt at været er med oss, jeg var der en helg i august i 2011, da regnet det noe helt vanvittig, helt utrolig.
Det var minnerikt i seg selv.
Vi har allerede begynt å planlegge tyren, spesielt hvor vi sal spise. og planen begynner å ta form.
4 netter skal vi være denne gang, så det blir en utvidet lang-weekend.

Weehe!

Amsterdam baby, Amsterdam!

Reisefølget mitt og meg ;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.