torsdag 6. mars 2014

Når dagen består av skippertak og til og med det å hvile er tungt

Et rom i kaos
I dag er bare en sånn dag.
Jeg hadde mange planer for denne dagen, jeg skulle til skolebiblioteket å levere en bok jeg snart må betale for, jeg skule til mormor og morfar, jeg skulle rydde og vaske huset og ta diverse telefoner.
Men jeg kan bare si det at jeg har fått gjort fint lite.
Som vist du ser av bilde over, så er jeg kommet sånn cirka halvveis i sortering, kasting, rydding og vasking av rommet til mellomste, og det har tatt omtrent hele dagen.
Ellers har jeg fått gjort endel skippertakrydding og andre skippertak saker her i huset.
eksempel på ineffektiv skippertakrydding som er gjort:
Satt inn to tallerkner i oppvaskmaskinen, støvsuget halve stuegulvet, brettet en halv dunk med klær, flyttet på en stueplante, vasket en av 4 gryter, skrudd av tven etter ungene (2timer etter at jeg kom hjem etter å ha levert dem i barnehagen), kastet et par klær til vask,flyttet på litt leker i stuen osv... Alt like ubrukelig.

Alt dette er imellom kraftig avslappingstid, men til og med det er tungt.
Det virkelig kribler i kroppen i dag, jeg kjenner meg irritert faktisk, veldig irritert på alt og ingen, derfor er det ikke så lurt å gå på besøk, best å holde seg hjemme.

Følte egentlig at været og jeg hadde noe til felles
Jeg har sittet litt å kiket ut på det flotte vårværet som totalt uteble idag.
Regn, yr, tåke og grått.
Like greit å holde seg inne.

Nei, skippertakdager er ikke greit. Mon tro om jeg blir ferdig med noe som helst.
Isåfall håper jeg det er middagen, i det minste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.