søndag 9. mars 2014

Festlig, festligere, festligst

Evy og meg
 Så var jeg på fylla i helgen.
Min siste bytur som 34åring faktisk! Det måtte jo marker med en en tur på byen.

Egentlig skulle jeg på komlemiddag me dnoen på jobb, MEN siden jeg skulle ha bursdagsselskap (for mellomste som blir 6år) kl 2 på søndagen, og jeg hadde sovet eksepsjobelt lite den siste natten (og uken generelt) så måtte jeg bli ferdig med kaker ihvertfall FØR jeg gikk ut.
Og ja, jeg måtte få litt søvn, siden jeg måtte tidlig opp å rydde og vaske før selskapet..Dagen derpå.

Derfor ble den ingen komlemiddag på meg, men heller et "bake og vaske"forspel for meg selv.
Og var ikke så ille som det hørtes ut, jeg hadde det faktisk ganske festlig.

Evy med armene
 Jeg gikk ut på byen kl11, syns det er en fun tid å gå ut på.
Jeg gikk ut alene, men skulle id et minste treffe Evy som var var på Backstreet Boys konsert.
Så det var for det meste oss to, men to kollegaer fra jobb datt også innom, vi hadde det ganske festlig.
Fangsten
 Vi har det alltid festlig ute sammen Evy og meg, passe med galskap, shots, vin, mye søling og bli sølt på, synging, litt dansing og hopping opp og ned, litt teite folk å kjefte på og mye latter.
Ikek det beste bilde, "to mush whiiite"
 Egentlig så var det ikke så mye som skjedde ute på byen utennom at vi hadde det festlig og fikk være litt ville.
Men jeg må si at jeg stadig blir overasket over folks frekkhet og til tider dummhet og noen ganger susfornuftighet.
Som mannen som ikke så så innmari full ut klokken 11 stod og pisset på veggen på en finere pub, i alles påsyn. Hva f...?
Jeg blir stadig overrasket over hvor mange jenter som syns det er helt ok å vise deler av rumpa på byen, eller som har på kjoler som puppene nesten faller ut av..
Og jeg blir faktisk alltid like overasket over høyden på de tynne hælene på jenteskoene i dag, spsielt når de vet de for det meste skal gå på brostein.
gå å gå..Vakle vil jeg heller kalle den der gangen mange inntar med den type sko i fylla.
Etter at jeg begynte å jobbe på ortopedisk avdeling s kommer jeg aldri til å ta på sånne sko en lørdagskveld når jeg skal på byen.. Jeg liker anklene mine og håndleddene akkurat som de er.
Men meg om det.


Vi var tidlig hjemme, jeg tror klokken var 3-.\3.30-ish. Så det ble noen timer søvn før jeg stod opp halv 10 og ordnet til selskap.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.