fredag 29. november 2013

En liten pust i bakken...

Etter nattejobbing og eksamensskriving tar jeg idag en liten pause fra alt og bare slapper av.
En eksamen er levert, to gjenstår.
Men det blir bare en dag med avslapping, og bare delvis, for i helgen blir det eksamenslesing, så mye det går an når samboeren jobber helg.
Hele mandagen går med til eksamenslesing, så eksamen på tirsdag.
Krysser fingrene for at det går, om så bare akkurat, så holder det.
Selv om jeg i bunn og grunn har store forventninger til meg selv, så må jeg se mine egne begrensninger når jeg tross alt jobber og et fulltidsmamma, som første prioriteter.

Etter det er det nye jobbing, før det braker med en laaang hjemmeeksamen, hele 7 dager lang og sikkert like tung og vanskelig som den er lang.
Helsefilososfi.
Det blir nok mye natteskriving og lite søvn. Ihvertfall hvis minsten igjen skal bli syk.
MEN, jeg krysser fingrene for at han holder seg frisk.

Han har vært frisk i ca 2 uker nå, og utviklingen har  skutt fart.
Han har ikke begynt å gå, men løpe og snurre rundt, og bable og klatre noe helt vanvittig. Han har alltid vært klatremus, men nå tar det helt av.
Han kommer seg opp på kjøkkenbordet på de finurligste måter, selv om stolene er plasert vekk.
Og der er han kongen på haugen hvor han tar løpefart. Så han må passes skikkelig på.
Han er nå 17mndr, og har vært så mye syk at utviklingen rett og slett stoppet opp. Så det virker som han har tatt igjen mye.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.