mandag 26. august 2013

Lurt etter selskap...


Når vi har selskap hjemme hos oss, lager jeg alltid så veldig altfor mye kaker.
Jeg kommer fra en kakefamilie, så jeg er oppdrat slikt, til å spise kaker og lage kaker, mye kaker.
Jeg elsker kaker, moahahaha!

Jeg husker da jeg feiret min egen 18årsdag, var vi 12stykker og jeg hadde laget 10kaker, just sayin. Overflod.
Vanskelig å stoppe.

Da vi feiret sist gang nylig, hadde vi som regel lasser igjen av kaker. Selv om jeg virkelig prøvde å begrense meg, lover.
Og siden vi nå har et stort og praktisk fryseskap og flott, gode lukkbare ikeaposer  (takk ikea) så tenkte jeg at frysing var lurt.
Så det ble fryst i selskapsporsjoner.
Jeg var så fornøyd med meg selv at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg.
Og jammen har jeg brukt to selskapsporsjoner også.
Og det var jo bare fantastisk enkelt.
Nei, jeg har ikke fryst mye kaker før, jeg har ikke hatt frys til det, eller ikeaposene.. Heh.
Nei seriøst, jeg har ikke kommet på det.

Lurt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.