søndag 31. mai 2015

Begynner så smått å bli klar til ny baby


Uansett hvilke nummer barnet er i rekken, så kreves det forberedelser.
Men jeg merker at det krever mindre forberedelser når det er fjerde gutten, enn når det er førstemann, helt klart.

Det jeg merker det mest på, vi trenger jo ingenting!
Kontrasten til hvis det hadde blitt en jente er jo enorm, hadde det blitt en jente måtte vi kjøpt så å si alt nytt...Men nå trenger vi ikke noe.
Det vi trenger mest er ny bil, men det hadde vi trengt uansett hvilket kjønn det hadde blitt.

Vi trenger ikke noe, men jeg har kjøpt litt.
Jeg har kjøpt en stellekommode, vi har et stellebord som står oppe på badet, men denne skal stå nede på badet og alle klærne skal være der.
Så nå er babyklær i str 50-56 funnet fram, vasket og lagt i kommoden.
Vi trenger ikke et enset plagg i de størrelsene, vi har for mye som det er, så noe måtte jeg legge bort.
Eneste jeg har kjøpt nytt er et hentesett som lillingen skal ha på hjem fra sykehuset.
Jeg bare falt for det, og jeg vil at han skal ha nye klær akkurat den dagen, sånn er det bare.

Så har jeg kjøpt en ny trille... Som vi ikke trenger før han er minst 6mndr.
Jeg kom over en jeg bare likte så godt, og det var tilbud, så da var det enkelt.
Den vi har fra før blir nok kastet for den hoder ikke mye lenger.
Så er spørsmålet om vi skal kjøpe ny bagvogn da den vi har har blitt brukt til 2 barn, men så liker jeg den godt, eneste er at bremsen tar nedi hjulet og irritere.
Vi får rett og slett se om den kan fikses først.

Så det var det, det viktigste er faktisk større bil....

8 uker igjen til termin.

Hentesettet er vasket og klart

Fant denne nattdrakten da jeg sorterte klærne.. vi får se om han her blir like mye "søvntyv" som brødrene.
Trillen jeg falt for..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.