onsdag 4. mars 2015

Alle gode ting er...Fire?


Tenk at jeg skulle få bli FIREbarnsmor!
FIRE gutter :)

DET er stort det!

Etter lengre tids sykdom, med lungebetennelse, influensa med 40 i feber og astma som aldri vil bli bra, var jeg endelig på ultralyd idag.
Den lille har det helt fint, lettelsen var enorm, ubeskrivelig.
Helt forferdelig å bli så syk, så avhengig av medisiner, når en har en liten i magen å tenke på også.
Men den lille gutten ar det helt fint.

Mange lurer nok på om det var jenten vi prøvde på, hehe, og igjen, som jeg sa da vi fikk tredje gutten, så nei, DET er det ikke.
Men det hadde jo så klart vært veldig kjekt for oss med en jente, men jeg vet at den som er i magen er akkurat den som skal komme til oss og vil passe perfekt inn i vår familie.
Så det er ikke noe å stille spørsmål om en gang.

Jeg har alltid sagt at jeg ville ha tre barn.
Og det har jeg jo, så hvorfor følte jeg at en manglet?
For det var slik det føltes, at NOEN manglet.
Den kjenner jeg ikke på lenger, den følelsen forsvant da jeg fant ut jeg var gravid.

Så er det også det at jeg ønsket tre BARN, slik det er nå, så vil jeg aldri har tre barn i hus, da eldstemann blir 18 år dagen før termin.
Så selv om jeg da vil ha 4 barn, så vil jeg aldri ha  fire barn.

Nå skal jeg brette opp ermene og lete etter et navn denne gutten kan ha, for etter min mening er det neimen ikke lett  å finne guttenavn. Har jo sett gjennom den listen noen ganger nå.

Tenk at jeg er halvveis allerede, ihvertfall ikke langt ifra, er i uke 20 i dag, og termin er 1 august, men regner med han kommer noen dager ut i august.
Veldig spennende :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.