fredag 27. februar 2015

Tok sin tid, dette sykdomsforløpet

Min bestevenn akkurat nå


Nå er det tre uker siden jeg fikk astmaanfall, og jeg blir stadig ikke bedre.
Har iløpet av disse ukene blitt bestevenn med fastlegen.. Og jeg er evig takknemlig for at jeg endelig har fått forstøverapparat til hjemmebruk, det er brukt mer enn flittig.
Hverr 4-6 time hele døgnet.

På søndag som var kjente jeg at det utartet seg, jeg har vært glad for at det kun har vært astma og ikke en infeksjon i tilegg, men nå kom det for fult.
Lungebetennelse.
Og på toppen av det så fikk jeg influensa, så jeg lå med 40 i feber og sov nesten i to døgn.
Feberdrømmene var heftige!

I går slapp feberen, og influensaverken i kroppen er så å si borte.
Men lungene har nok langt igjen til normalfunksjon.
Har jo tinn med ekkelt slim som skal opp, men klarer ikke hoste, for jeg føler lungene alvorlig talt sprekker.
Så når jeg får hosteanfall kommer tårene ikke langt etter, for gubban så vondt!

Tror bare jeg er heeelt utslitt akkurat nå.

Men har troen på at nå er det snart over!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.