torsdag 24. oktober 2013

På julemessen på Sola

Da var julemessen forbi, og det gikk veldig bra.
Det er veldig greit at den er forbi, for nå kan jeg slappe litt mer av, det va et jagj å bli ferdig med å produsere nok til denne eventen.

Jeg var heldig at jeg fikk et endebord, for da kunne jeg stille opp bildene.
Jeg solgte endel nøkkelringer, smykker, klemmer og mobilpynt, eller slike til å henge på vesker og sekker.
Som jeg hadde trodd, var det ungene som var mest intressert i disse.

Maleriene var det mange som var intressert i, men dessverre siden jeg ikke tok kort, og få går med såpass mye penger på en messe, så ble ingen solgt.
Men mange (faktisk) ønsket å ta kontakt.

Husker spesielt en dame som kom til bildene mine og sa "Oooj"
"oj, sa jeg det høyt?" lurte hun. De var så fine.
Det er jo kjekt.
Men selvfølgelig er det smak og behag, som med det meste her i livet.
Har satt inn noen bilder nedenfor.


Slik så standen min ut, syns det ble riktig bra.
Hadde stilt ut hver ting for seg.
Hadde tilbud på noen nøkkelringer til 2 for 50, det gikk mabge av disse.
Det var di jeg ikke likte så godt selv, men det betyr ikke at andre ikke liker dem. Jeg var bare glad for å bli kvitt dem.
Mange andre har jo fått en slags affeksjonsverdi for meg.
Noen er verre å selge enn andre, di har så mye personlighet.
Hehe, ja jeg vet, jeg er litt rar :) Men sånn er det.
Ønsker du å se eller kjøpe noe, kan du gå inn HER.

Bildene som var på bordet.
Det var 550,- per stykk eller en serie på 3 for 1200,-.
 Under er det smykker og hårspenner.
 Litt nærbilde av maleriene...
 Og slik hang de... Noen av de.

 Og her var bildene stilt opp, det var nesten som et galleri. Mange gikk inn å kikket på dem og synset og mente og utalte seg veldig fint. Og det varmet jo et hjerte :)
Jeg ble litt overasket av at så mange eldre mennesker likte bildene.
 Under er standen til Elisabet, ei vennine jeg har fra tiden jeg var gravid med Marco.
Måtte bare vise den, se s mye flott og nyttig hun lager :)
Du kan gå inn å se og kjøpe ting hos henne HER.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.