onsdag 16. oktober 2013

Logistikkproblemer i hverdagen


For tiden føler jeg at hverdagen består av logistikk.
Hvordan skal vi gjøre idag? i morgen? til helgen og neste uke?
Lenger kan vi ikke tenke.
For min del er det sjonglering av to jobber, studier og unger, og sammen med samboer sine to jobber, så er det mange brikker som må passe sammen og tunga beint i munnen.
Uheldigvis har vi ikke så mye barnevakt å ta av heller, så overlappingen av dagvakt for samboer og kveldsvakt for meg med tanke på barnepass, er vanskelig.
Men heldigvis så har samboer flexitid, det hjelper litt.
Men nå har minstemann vært veldig syk en måned i strekk, og jammen går det mye tid med på det, så jeg ligger på etterskudd med skolearbeid og ektravakter (som jeg/vier avhengig av), har det blitt lite av.

Men som sagt to jobber, jeg har begynt i en ekstra jobb på psykiatrisk sykehus for ikke lenge siden.
Det er veldig spennende, og fin kunnskap å ta med seg.

Selv om vi har en travel hverdag preget av mye stress, så går det jo rundt, på et vis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.