tirsdag 21. april 2015

Den etterveksten var lang!

Fine etterveksten som er nylysnet, den er på lengde ned til der det mørke begynner.

Har ikke farget etterveksten siden måneden før jeg ble gravid, så etterveksten var hele 6,5mnd!
Det var jo helt utrolig vilt å gå så lenge.
Men jeg hadde ikke lyst til å ha bleiking i hodebunnen de første månedene av svangerskapet.
Heldigvis hadde jeg en rødfarge som dekket noenlunde godt over etterveksten uten at jeg lysnet det litt på forhånd, men det var bare et par vask så var det ikke så pent.
Så kom det til det at jeg ikke hadde mer av akkurat denne fargen igjen, og skal love at ingen andre rødfarger jeg har i hus (og det er en del forskjellige etterhvert), dekket etterveksten.

Etter en stund seende ut som ett dass, så måtte jeg rett og slett kaste inn håndkleet å få tatt etterveksten. Men det måte jeg har hjelp med, den var aaaaltfor lang til at jeg klarte det selv.

Så nå er jeg nyfarget og fin, igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.