mandag 20. april 2015

Da skal vi visst på ferie i sommer


Vi hadde egentlig ikke tenkt oss på ferie i sommer, siden jeg er 35 uker på vei når ferien starter.
Så det blir knapt med tid til noe ferietur.

Men jammen blir det ikke en liten tur på oss, men ikke langt og ikke med fly, det blir danmarkstur på oss, og båt kan jeg ta på den tiden.
Det blir en uke i Danmark med de to minste, og jeg lover at det ikke er for min del vi reiser, men ungene skal få litt opplevelser og ikke være hjemme hele ferien, for mammen er gravid.

Skummelt er det dog, reise så seint i svangerskapet, selv om om alle mine 3 har kommet ETTER termin, så er det jo ingen garanti.

Når har jeg forsøkt å sjekke opp i om HELFO og reiseforsikring dekker utgiftene om noe skulle oppstå i forhold til graviditeten, men det var ikke så lett å komme til bunns i alt.
Men tror nå alt er i orden.

Så vi skal visst til Danmark da.
Kan sikkert bli kjekt for oss det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.