onsdag 5. november 2014

Halloween 2014

Jeg fikk perm fra sykehuset dagen før halloween, så da reiste jeg hjem og skar ut gresskar til halloween.
Mellomste gutt i huset hadde jo gledet seg så mye til halloween at jeg mtte prøve å gjøre det beste utav det.
Han gledet seg jo mer en jul jo, hans ord.

Gresskarene ble sånn halvveis, men det ble nå gjort.
2 stykker, og det tar alltid lenger tid en en regner med.

Dagen etter ble jeg utskrevet fra sykehuset, jeg følte meg såpass god at jeg orket ikke være der lenger, dessuten hadde vi en halloween å feire, jeg hadde jo pnlgat fest hjemme. Ikke fest fest men for barna, som vi har vært år.

Jeg kom hjem kl 1630, så det var ikke mye tid til forberedelser, siden gjestene skulle komme kl19.
Men vi fikk pyntet oss og vi fikk pyntet i stuen, jeg laget biffstroganoff, pølser til ungene og jeg bakte muffins.

Det var veldig koselig kveld. Og roen senket seg, for det hadde vært en hektisk uke med sykdom, stress og sykehusinnleggelse.

Jeg hadde stort behov for å kunne gi ungene mine halloweenfeiringen de hadde ventet på, selv om jeg hadde var syk.
Selv om det ikke ble storfeiring, så hadde de det veldig kjekt.
Og mammaen var fornøyd.
Det ble ikke så mange bilder, men noen har jeg lagt til.

Mellomste har tegnet på gresskaret.

"bruden"

"bruden"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.