onsdag 5. november 2014

Endelig svar på vevsprøvene!

Jeg har ventet og ventet og ventet på svaret fra biopsien fra livmorhalsen.
Det tok nærmere 6 uker før svaret kom.
Jeg var temmelig forberedt på at jeg måtte inn å få utført en ny konisering, jeg fikk det bare helt for meg, det var jo sånn det gikk sist.
Men det slapp jeg, prøvene var helt fine og nå er det ny celleprøve om 2 år.
Det er jo helt fantastisk :D

Jeg var virkelig forberedt på at jeg måtte inn igjen.
Jeg har jo slitt med mye smerter og mye blødninger hele tiden etter prøven ble tatt, så jeg var sikker på at noe var galt.
Men er så utrolig glad for at jeg slippe, siden det var så utrolig, veldig vondt da jeg tok vevsprøven.


Nei, dett er bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.