torsdag 8. mai 2014

Det går visst framover...

 Tiden oppleves som å gå veldig fort og veldig seint på en gang.
Det føles som som om tiden tar noen ordentlige byks innimellom og svosj, så er du videre.
Denne våren har vært veldig sånn for min.
Men mest av alt så er det travelt, og ja jeg vet det, jeg legger opp til det selv.
Men så liker jeg å ha det travelt, men noen ganger blir det litt vell travelt for min smak også.

Idag har jeg levert min andre hjemmeeksamen for dette semesteret, den var rimeliiig strid!
Jeg tror ikke jeg har hatt en så vanskelig, eller la oss heller si omfattende, siden hjemmeeksamen i filosofi før jul hvor jeg satt med hodet plantet i de tykkeste filosofibøker på engelsk. Og mye av det var ganske høyt og uforståelige nivå. Men, som me det meste andre her i livet, du lærer deg det etterhvert, og svosj..Så er du videre.

Denne eksamen var stri, de to siste hjemmeeksamene har jeg skrvet på mer eller mindre en natt, men med denne visste jeg at det ikke gikk.
Dessverre så har jeg vært så uheldig å få meg en stygg buhulebetennelse og en saftig infeksjon i kjeven, noe som også gjorde at dette var tungt. Jeg hadde problemer med å konsentrere meg pga smerte og pga all bommullen i hodet.
Det ble ikke bedre da jeg den ene dagen reagerte med kvalme og oppkaste på smertestillende tabeletter.Vel, jeg tar ikke de mer ihvertfall. Hele dagen var jo bortkastet.

Men nå er den inne, og jeg kan egentlig begynne å konsentrer meg om om de andre oppgavene og eksamenene, men nei, jeg kan egentlig ikke det helt enda.
Jeg føler tider het alvorlig, løper fra meg.
I morgen, en dag jeg skulle brukt til lesing til eksamen, ja da har jeg to avtaler til tannlege, ja for jeg må jo få gjort noe med den kjeven min. Så skal jeg til en annen tannlege, for jeg har jo dårlige tenner tydeligvis, så noen må ta fikse på tennene også.
Så har jeg en legetime med en av guttene, og en foreldresamtale i barnehagen.

På mandag, som også kunne vært en lesedag, ja da skal jeg til et høyst nødvendig besøk til psykiaterern, og etter det så er det obligatorisk HLR-kurs på jobb.
Så er det noen jobbe netter.
Får vel se om jeg får lest noe da, men det er tvilsomt, netter på jobb egener seg ikke til lesing av pensum. Av mange grunner.

Så sånn går nå tiden.
Men jeg skal alltids få gjort alt, men det blir innimellom, sånn er det bare, og sånn har det alltid vært, egentlig.

Det går nå ihvertfall framover...

Gleder meg til ferie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.