fredag 9. september 2011

Har jeg for korte dager? Eller bare for mye å gjøre?

Jeg har seriøst for mye å gjøre!
Mye å gjøre og mye bekymringer sammen går dårlig, det har jeg erfart flere ganger.
Så nå gjelder det å holde tungen snorrett i munnen og fokusere.
Djisi...
Jeg skal sette opp en liten liste for å vise hva jeg har å foreta meg i høst:
-Kirurgisk praksis i 8 uker, ferdig uke 42. Praksis tar tid, sykt mye oppgaver en skal gjøre samtidig som en jobber ganske, veldig mye.
- Uke43, Obligatorisk uke på skolen, oppgaver osv... Denne uken skiller to praksisperioder.
-Uke 44-51 hjemmebasert praksis (hjemmesykepleie) Legge merke til praksisen varer helt til julaften.
- 1 uke fri i romjulen.
- Eksamen 4 januar.

Det går i et, og nei, det finnes INGEN lesetid til eksamen, bare praksis. Så det bli lesing noen kvelder, men jeg er så sliten etter å ha jobbet at det er vanskelig å få til.

I tillegg skal jeg ta opp to eksamen til jul, ikke fordi jeg må, men fordi jeg har et sterkt ønske om å få bedre karakter sånn at jeg faktisk kan komme inn på jordmorstudiet en gang.

I tillegg holder vi på å skal selge leiligheten, med alt som følger med det. Og det er en del har jeg funnet ut. Bestilling av vindusvask, vasking av terrasse, maling,rydding, vasking, pakking, i det hele tatt, STYR!
Så leiter vi jo etter noe å flytte inn i også...

Så har jeg en herlig 14 åring i hus som av og til skaper litt ekstra trøbbel om dagen, det er alltid noe ekstra.
Og hvis vi blander dette sammen med de familieproblemene jeg fortsatt ikke har nevnt, men som stjeler all energi,så blir det en salig blanding av kaos.

Dette innlegget virker kanskje som et eneste stort rot, men jeg er faktisk noenlunde rolig i hodet nå, jeg klarer jo faktisk å skrive her.

Nei, det var tunga beint i munnnen en tid nå, så går nok det meste bra :D


1 kommentar:

  1. Huff. Krysser fingrene for at alt snart blir bedre, og at alle eksamnene du skal ta går over all forventning.

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.