mandag 5. september 2011

Det blir en tung høst

Jeg har blogget lite i det siste, ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg ikke klarer.
Dette er det aller første innlegget i september, det er helt sykt.
Mine egne bloggregler er jo slik at jeg kan dele det aller meste om meg selv (og jeg har lagt ut mye rart), men IKKE noe som gjelder andre, så lenge de ikke har gitt beskjed om at det er greit. Og til og med da tviler jeg sterkt om det er noe jeg skal skrive i det hele tatt. Slik er det bare. Jegvil være den som legger ut historier om meg selv, ønsker ikke at andre skal gjøre det, jeg vil ha kontroll på det som blir lagt ut, og da vil jeg at dette skal gjelde andre også.
Selvfølgelig, er det noe positivt, så er det jo bare kjekt, men er det noe negativt, sårbart, uthengende, eller noe lignende, så kan jeg ikke skrive om det.

I det siste har jeg opplevd mye negativt, mye vondt, og det kommer ikke til å ta slutt med det første.
Jeg kan ikke blogge om det, selv om det angår meg i høyeste grad, det er kvelende og fortvilende, det er ikke bare en ting, det er mye.
Jeg er strekt til det ytterste av det jeg klarer å håndtere og bare tiden vil vise om jeg faktisk takler dette, og samtidig klarer å komme meg gjennom det i god behold.
Studiene er harde i år,det forventes mye, veldig mye, det er lite tid til annet enn studier og praksis, ekstremt liten tid. SÅ har vi alt dette som kommer i tillegg,som gjør at jeg egentlig skviser meg som student. Jeg håper at det går bra. Jeg har det vondt, veldig vondt, og verre blir det. Jeg håper inderlig det ikke går ut over studiene og resten av alt annet som jeg i utgangspunktet har å fokusere på.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.