søndag 10. august 2014

Hjem fra sydenlandet med rosa hår

For å stille et spørsmål som min eldste stilte meg en av de siste dagene på Kypros... Hvorfor farge håret dagen før en badeferie?

I god tro farget jeg håret rødt (såklart) dagen før vi skulle dra til Kypros for å være der i 14 dager.
I kofferten pakket jeg også med meg to omganger med hårfarge, slik at jeg kunne holde på fargen.

Allerede første dagen der nede så jeg at det var håpløst.
Så jeg gjentar spørsmålet, hvorfor farge håret før jeg dro på badeferie?
Jeg prøvde å unngå klorvann i håret, men er man på badeferie, så er man det.
Så det endte med at jeg ikke farget håret og lot klor, salt og sol trø til.




Veldig lekkert. Jeg har nesten samme farge å håret som i ansiktet.
Setter jeg håret opp, ser jeg helt blond ut, siden håret nermæst hodebunnen bare har fått en o gang med hårfarge mistet dette partiet hårfarge kun etter et par dager der nede.
Nydelig.

Slik blir jeg nok seende ut en stund, planen er (siden jeg først har fått meg en avfarging) at jeg skal ha en annen farge i håret, og da må mest mulig av det røde ut.
Rart nok, rødt sitter utrolig dårlig i håret, men allikevel ekstremt godt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.