tirsdag 15. april 2014

Sååå lite motivert og så sliten

Jeg er veldig sliten for tiden, sliten og full av angst.
Ikke akkurat den ideelle situasjonen å være i når jeg skal jobbe med hjemmeeksamen...så enda en... så enda en til eksamen
Jeg sliter med å finne motivasjon og jeg sliter med å finne ro i kroppen og hodet er ikke helt med om dagen.
Det er en grunn til at jeg ikke har blogge på evig tid, jeg har knapt rørt laptoppen de siste par ukene, jeg har knapt vært på facebook, jeg ar knapt sjekket emailen, jeg har ikke lest aviser, jeg har ikke blogget..Ja hva har jeg gjort?
Jeg har sett på tv-serier, når jeg ikke ar jobbet.
Jeg er så sliten.
Når jeg sier jeg ikke har rørt laptoppen, så lyver jeg, så klart.
Jeg har jo sett en del på netflix nettopp på laptoppen, men for det meste har jeg faktisk sett på tv (noe jeg enormt sjelden gjør), og det sier litt om hvor sliten jeg er.

Jeg vet ikke hav det er, hvorfor jeg er så sliten, annet enn at jeg har et enormt tankekjør, som jeg tross alt er vant med, men jeg blir veldig sliten av det, og det har vart en god tund nå.

Men, jeg vet ikke om det bare er det som gjør det, jeg er så lite motivert for noe, og da SPESIELT skoleting.

Joda, det går seg til, det gjør jo nok det.
Innleveringsfrist for første eksamen er neste uke, så chop chop, heng i.

Kan ikke få sagt nok hvor mye jeg gleder meg til sommerfri, Amsterdamtur og familietur til Kypros :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.