torsdag 3. april 2014

På tide å være litt student igjen

Da begynner eksamenskjøret igjen, to hjemmeeksamener på rappen.
Først er det brukermedvirkning og så kvalitativmetode.

Jeg er student litt av og på, nå er det vedig mye som skal gjøres på en gang, så da er det på tide å skru på "student"knappen.
Så nå sitter jeg her og "koser" meg med eksamen og legger slagplaner på hvordan den skal skrives og når.
Hadde tenkt å starte skriving akkurat nå, idag, men så kommer tenåringen hjem og er kvalm, og jeg skal love dere at hans form for å være rolig, ikke er akseptabelt ro-nivå til å jobbe med hjemmeeksamen.
Han spille playstation, og skyper, eller hva pokker det heter, ganske høylytt.

Det var ikke slik det skulle være, men med barn og studier, så er det ikke så lett å planlegge.
Heldigvis har jeg litt tid på meg, men så har jeg mye skolearbeid å gjøre framover, og kjenner jeg begynner å bli litt småstresset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.