søndag 30. mai 2010

Siste dag i praksis:(

Fredag var siste dag i praksis. Har vært på sykehjem i 11 uker og det har vært fantastiskt.
Det har endret synet mitt på mye, og jeg er enda mer overbevist om at jeg har valgt rett yrke.
Føler jeg har så mye å gi andre mennesker, og føler at jeg har landet på rett hylle, endelig.

Jeg har lært så uendelig mye iløpet av disse ukene, på slutten slite jeg spørsmålet.. Er det mer å lære? Hehe, selvfølgelig er det det, jeg har jo såvidt skummet overflaten av hva det vil si å være sykepleier :)
Har også vært så utrolig heldig å møte ei ny venninne, min herlige kontaktsykepleier Therese som har lært meg opp på beste måte.

Det var litt vemodig, site kvelden på jobb, men veldig trist var det ikke for jeg er faktisk blitt "ansatt", skal jobbe litt i sommer, og det er bra, for jeg vil jo vite hvordan det går med pasientene også.

Etter vakten gikk Therese og jeg og tok et glass øl/vin, det ble ganske løye! Haha :D
Etter tre glass var jeg rimelig god i formen. Da var det på¨tide å finne sengen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.