torsdag 26. november 2015

Jeg har vært litt kreativ i det siste!

Det begynte egentlig med et ønske om å lage pompommer til lillegutt sin navnefest i februar. 
Det var slik det begynte.
Vips! Så hadde jeg plutselig 1500 store kaffefilter hjemme og en limpistol som bare skreik etter å bli brukt.
Til nå har det resultert i 4 store, blå pompommer, 2 nesten like store hvite og en stor lampe!

Februar ja. Det er en stund til, men siden jeg nå hadde alle de kaffefilterene og lillegutt har begynt å sove godt på kveldene, så hadde jeg plutselig litt tid, og da ville jeg jo øve meg litt.
Vips så så 4 store blå pompommer dagens lys i min stue.

Etter det kom de hvite, så kom lampen.

Jeg tror nok jeg skal lage egne innlegg på hvordan disse tingene er kommet til, etterhvert.

Nå må jeg bare fine en plass til de store blå fram til februar.

Lampe av kaffefilter

Lampe av kaffefilter

En hvit pompom

en ball og rett over 100 kaffefilter senere...

4 store blå pompommer





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.