mandag 29. september 2014

Tempelet er ikke hva det en gang var!


Jeg føler meg  20, jeg sverger! Eller, 19 gjerne?
Dagfinn sier at jeg er nok 17 i hodet, men jeg er ikke helt enig...

Men hav jeg føler står ikke HELT i stil til hvordan tempelet har det!
I år ble det litt krasjlanding, på en måte.
Jeg har på ingen måte noe alvorlig (utennom astmaen), men det er alt småplukket, og det begynner å hope seg opp i massevis føler jeg.
Det går jo nesten ikke en uke uten en legetime eller en tannlegetime (!).

På onsdag skal jeg på ikke mindre enn TO spesialtisttimer.
Øre,nese, hals og lungespesialist.
Jeg har nylig vært hos , hudspesialist, gynekologen og urolog.
Gastroskopi er ikke såååå lenge siden jeg to for Nte gang.
Så nå skal de inn i nesen, i bihulene, som aldeles ikke har noe med gastroskopien å gjøre...Men jeg tenker heller gastroskopi enn inn i nesen (krymper meg når jeg tenker på å få noe inn i nesen).

Jeg fikk nettopp opp et kamera i urinrøret, og heller gastroskopi enn det...Men det skal jeg jammen gjøre igjen om et par måneder. Og jeg gleder meg ikke akkurat.

La oss ikke nevne tennene da, Jeg som er så rivende flink til å passe på dem,  så det skyldes ene og alene på arv der, uten å blunke.
Skulle ønske dem bare fant ut hva som feiler tanna mi, 3 spesialister har sett på det, men ingen blir kloke.
Og det er jo ikke akkurat billig fornlyelse med disse tannalgespesialistene...
Så nå vil de trekke den! Hyyl! For de vet jo ikke hva det er som gir så veldige smerter, da er det bedre å trekke den å se om det blir bedre...
Føler dette var litt som den store "virussekken" til fastlegen... 2Nei, det er virus" :P

Nei, mange små plager og noen store blir utgjør jo litt, og jeg føler meg ikke helt i toppform.
Men heldigvis da, så går det ihvertfall bra med vektreduksjonen da, det er jo noe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.