tirsdag 19. februar 2013

Prøver meg på liiiitt ny hårfarge


Det er jo fortsatt rødt da, men kjenner jeg har litt vanskelig for å gå vekk fra den fargen. Jeg har jo hatt den i snart 4 år..Sammenhengende nå.
Men nå måtte jeg prøve noe nytt, og jeg tok litt vel av gjerne.
Jeg brukte den vanlige røde fargen ( en av de 4 forskjellige jeg bruker) og blandet oppi svart.
Men, det ble litt mye svart.
Det var bare litt vanskelig å stoppe :)
Fargen ble forsåvidt grei, litt dårlig blandet, men det gjorde jo at jeg fikk litt fargeeffekter.
Nå er det ihvertfall et litt mørkere grunnlag til neste gang jeg farger det.

Neste gang er planen å bruke denne fargeblandingen i bunn og vanlig rød i resten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.